Body shape to ćwiczenia wzmacniające, które do pracy pobudzają niemal wszystkie partie mięśni ciała. Są to ćwiczenia bardzo korzystne dla ciała, a przy tym mogą je wykonywać nawet osoby dopiero zaczynające przygodę z regularnymi ćwiczeniami. Do ćwiczeń body shape zachęca się zarówno kobiety, jak i mężczyzn, którzy chcą wzmocnić poszczególne partie ciała, tj. klatka piersiowa, pośladki, brzuch, ramiona, grzbiet, uda. Przy ich wykonywaniu stosuje się obciążenia (np. gumy, hantle, stepy). Ćwiczenia te wzmacniają odporność, dotleniają organizm i wpływają na lepsze samopoczucie Trening rozpoczyna się rozgrzewką, która trwa około 10 minut. Kolejnym zadaniem jest wykonanie ćwiczeń wzmacniających. Spotkanie kończy się rozciąganiem przy odprężającej muzyce. Dlaczego warto chodzić na trening body shape? Dzięki regularnie wykonywanym ćwiczeniom organizm ma więcej siły i jest bardziej wytrzymały na codzienny wysiłek. Mięśnie są mocniejsze, nie zanikają ani nie wiotczeją. Dzięki ćwiczeniom z obciążeniem, wzmocnione zostają stawy. Trening body shape ujędrnia ponadto ciało (rzeźbi je i uelastycznia). Pozwala przy tym na redukcję tkanki tłuszczowej i utratę sporej ilości kalorii.

Czas zajęć:

55
Minut

Spalonych kalorii:

800
kcal/godzinę

Intensywność: