Power Training

Zajęcia bazują przede wszystkim na ćwiczeniach wielostawowych, bez elementów choreografii, często z wykorzystaniem hantli, kettlii, sztang. Trening angażuje wszystkie partie mięśniowe. Cechuje go duża intensywność. Czas trwania 55 min.

Step & Shape

Ogólnorozwojowy trening z użyciem stepu. Rozpoczyna się prostą choreografią bazującą na podstawowych krokach. Druga część to intensywne ćwiczenia wzmacniające wszystkie grupy mięśniowe, często z użyciem sprzętu. Czas trwania: 55min.

Functional Power Step

Połączenie tradycyjnego treningu na stepie z elementami treningu funkcjonalnego – pompki, wykroki, przysiady oraz wszystko to, co naśladuje nasz ruch w codziennym życiu. Celem zajęć jest również praca nad gorsetem mięśniowym umożliwiającym utrzymanie prawidłowej postawy ciała, a także poprawa równowagi i koordynacji osób ćwiczących. Czas trwania: 55min.

Płaski brzuch/ stretching

Są to zajęcia podzielone na dwie części: pierwsza to kompleksowy zestaw ćwiczeń wzmacniających mięśnie brzucha. Druga część zajęć to rozciąganie całego ciała, rozluźnienie i uelastycznianie wszystkich mięśni, zwiększenie ruchomości w stawach – to główne walory tych zajęć. Kojące dźwięki spokojnej muzyki pozwolą na zrelaksowanie ciała i umysłu a także odreagowanie codziennego stresu. Zajęcia absolutnie dla wszystkich jako uzupełnienie codziennej aktywności. Czas trwania: ok. 50min.

Zdrowy kręgosłup

Zajęcia o bardzo łagodnym charakterze, obejmują ćwiczenia rozluźniające, mobilizujące, wzmacniające, równoważne i rozciągające poszczególne grupy mięśniowe pleców.
Aby mięśnie grzbietu spełniały swoje zadanie, zapewniały prawidłowe ułożenie kręgosłupa, zapobiegały jego uszkodzeniom i bólom, muszą być mocne i elastyczne. Czas trwania: ok. 45 min.

Basic Ball

Bardzo bezpieczna forma zajęć z wykorzystaniem duzych piłek. o małej i średniej intensywności skierowana dla osob w kazdym wieku, szczególnie jednak dla początkujących,osob cierpiących na bole kręgosłupa czy schorzenia neurologiczne.
Piłka kształci zdolność utrzymania równowagi i balansu, wzmacnia mięśnie głębokie, zwieksza stabilność ciała i kształtuje prawidlową postawę. Pozycje siedzace na pilce pozwalają odciazyc stawy a rozciąganie rozluznia napięcia w obrębie mięśni pleców i je relaksuje.

Super forma

Spokojny, bezstresowy, efektywny trening całego ciała. Połączenie tańca, ćwiczeń statycznych i rozciągania. Krótka choreografia (rozgrzewka), trwająca ok. 25 min., składa się z podstawowych kroków, które szybko zostają opanowane przez osoby początkujące. Część główna to ćwiczenia statyczne aktywujące wszystkie partie ciała. Zajęcia kończymy ćwiczeniami rozciągającymi i relaksacyjnymi. ? Czas trwania treningu: 55 min.

Stalowe pośladki

Statyczny trening rozpoczynający się krótką rozgrzewką. Jak sama nazwa wskazuje składa się z ćwiczeń skoncentrowanych głównie na jednej partii ciała czyli pośladkach w połączeniu ze wzmacnianiem całej dolnej części ciała ? Ćwiczenia zarówno z użyciem różnego rodzaju sprzętu lub bez. Czas trwania: ok. 50min.

Płaski brzuch

Trening mięśni brzucha – którego głównym celem jest wzmocnienie mięśni tej partii ciała i spalenie przysłowiowej „oponki”. Trening prowadzony w formie podwójnych serii i wprowadzeniu wielu kombinacji ćwiczeń, które przekładają się na zaangażowanie wszystkich partii mięśniowych wchodzących w skład mięśni brzucha. Trening kończy relaksacyjny stretching górnej części ciała. Czas trwania: ok. 45 min.

Dance

Połączenie prostych kroków fitness z elementami tańca. Zajęcia przede wszystkim dostarczają świetnej zabawy, rozładowujażstres i emocje ale także poprawiają krążenie,koordynację ruchową i kondycję. Systematyczne treningi wpływają na zmniejszenie tkanki tłuszczowej

Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. więcej informacji

Aby zapewnić Tobie najwyższy poziom realizacji usługi, opcje ciasteczek na tej stronie są ustawione na "zezwalaj na pliki cookies". Kontynuując przeglądanie strony bez zmiany ustawień lub klikając przycisk "Akceptuję" zgadzasz się na ich wykorzystanie.

Zamknij