Poniedziałek Wtorek Środa Czwartek Piątek Sobota
11:00          
Płaski Brzuch
Karolina
17:30
Stalowe Pośladki
Karolina
Trening Funkcjonalny
Iza
Płaski Brzuch
Karolina
Trening Funkcjonalny
Iza
   
18:30
Step & Shape
Pati
Super forma
Karolina
Power training
Pati
 Super forma
Karolina
Zdrowy kręgosłup
Pati
 
19:30
Płaski Brzuch/streching
Pati
 
 Functional Power Step
Pati
 
 Power training
Pati

Classic Aerobic

Klasyczny aerobik, spokojny, bezstresowy, efektywny trening całego ciała. Połączenie tańca, ćwiczeń statycznych i rozciągania. Krótka choreografia (rozgrzewka), trwająca ok. 25 min., składa się z podstawowych kroków, które szybko zostają opanowane przez osoby początkujące. Część główna to ćwiczenia statyczne aktywujące wszystkie partie ciała. Zajęcia kończymy ćwiczeniami rozciągającymi i relaksacyjnymi. Czas trwania treningu: 55 min.

 

Płaski brzuch

Ok. 45 min. trening mięśni brzucha – którego głównym celem jest wzmocnienie mięśni tej partii ciała i spalenie przysłowiowej „oponki”. Trening prowadzony w formie podwójnych serii i wprowadzeniu wielu kombinacji ćwiczeń, które przekładają się na zaangażowanie wszystkich partii mięśniowych wchodzących w skład mięśni brzucha, a co za tym idzie – jest efektywny, ciekawy, niepowtarzalny i nigdy się nie nudzi.

 

Interval

Intensywne zajęcia wytrzymałościowo- siłowe z obciążeniem własnego ciała i z użyciem przyrządów, prowadzone w rytmie mobilizującej muzyki. Kombinacja ćwiczeń złożonych angażujących całe ciało oraz izolowanych na poszczególne partie mięśniowe. Trening, który podnosi metabolizm oraz efektywnie spala tkankę tłuszczową, buduje elastyczną i zgrabną sylwetkę, a także zwiększa wydolność.

 

Trening obwodowy

Krótki (około 40 min.),a zarazem efektywny trening fizyczny całego ciała, który polega na połączeniu 6 ćwiczeń (obwód) angażujących wszystkie partie ciała z okresem 1 minutowej przerwy pomiędzy kolejnym obwodem. Zajęcia rozpoczyna 2 min. rozgrzewka, a kończy ok. 5 minutowy cool down, czyli relaks i rozciąganie.

 

Functional step

Intensywny trening z wykorzystaniem stepu . Proste układy na stepie, w które wplecione są ćwiczenia wzmacniające przy dynamicznej muzyce. Trening ma na celu spalenie tłuszczyku osiadłego głównie na udach i pośladkach, zwiększa wytrzymałość organizmu i sprawia, że ćwiczący dobrze się bawią. Czas trwania treningu: 55 min.

 

Kettle

To kompletny trening całego ciała. Za pomocą jednego odważnika pozwala w przeciągu godziny przećwiczyć większość partii mięśniowych. Trening wymagający i intensywny, dedykowany osobom lubiącym wysiłek fizyczny. Po dokładnym rozgrzaniu całego ciała, przechodzimy do wykonywania serii ćwiczeń. Instruktor zwraca uwagę na technikę i poprawność wykonywania danego ćwiczenia. Czas trwania treningu: ok. 50min.

 

TBC

(Total Body Condition) intensywne zajęcia wytrzymałościowo-siłowe z obciążeniem własnego ciała i z użyciem przyrządów, prowadzone w rytmie mobilizującej muzyki. Zajęcia rozpoczyna ok. 10 min. rozgrzewka sportowa, następnie przechodzimy do dynamicznych ćwiczeń wielostawowych z dużą ilością powtórzeń. Na zakończenie oczywiście stretching. Czas trwania treningu: 55 min.

 

Zdrowy kręgosłup

Zajęcia o bardzo łagodnym charakterze, obejmują ćwiczenia rozluźniające, mobilizujące, wzmacniające, równoważne i rozciągające poszczególne grupy mięśniowe. ZDROWY KRĘGOSŁUP to proste ćwiczenia dla każdego, zmniejszające nacisk na kręgi, wzmacniają szkielet mięśniowy, poprawiają sylwetkę ciała. Ponadto poprawiają samopoczucie, redukują bóle pleców i karku. Szczególnie wskazane dla osób o siedzącym trybie pracy. Czas trwania zajęć: 55min.

 

Fit ball

Zajęcia z wykorzystaniem dużych piłek. Dynamiczna rozgrzewka w rytmie muzyki pobudza organizm do wysiłku, po której, w pierwszym etapie stosowane są ćwiczenia wzmacniające, dynamiczne w pozycjach wysokich. Druga część zajęć skierowana na kształtowanie równowagi i stabilizacji w pozycjach niskich na piłce – gdzie pracuje się w każdej płaszczyźnie nad mięśniami głęboko położonymi. Trening kończy się stretchingiem. Zajęcia trwają około 55 minut.

 

Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. więcej informacji

Aby zapewnić Tobie najwyższy poziom realizacji usługi, opcje ciasteczek na tej stronie są ustawione na "zezwalaj na pliki cookies". Kontynuując przeglądanie strony bez zmiany ustawień lub klikając przycisk "Akceptuję" zgadzasz się na ich wykorzystanie.

Zamknij